مسابقات بنچ رست کلاس ۵۰ متر آزاد قهرمانی ۱۳۹۹ برگزار شد

مسابقات تیراندازی بنچ رست کلاس ۵۰m Unlimited قهرمانی ۱۳۹۹ برگزار گردید. این رقابت ها با میزبانی باشگاه تیراندازی مهراسپورت تهران در تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ و با حضور ۲۹ تیرانداز برگزار شد. رقابت ها نسبت به چند مسابقه قبلی این کلاس از سطح فنی بالایی برخوردار بود و در این رقابت ها ، رکوردهای جدیدی در این کلاس ثبت شد. 

این دوره از مسابقات با حمایت و پشتیبانی شرکت خدمات شکار و کمپینگ کاکمپ و با اختصاص جوایز ارزنده توسط این شرکت برگزار گردید. همچنین طی توافقنامه ای ، شرکت کاکمپ به عنوان اسپانسر مسابقات انجمن تیراندازان بنچ رست ایران قرار گرفت. امید است با حمایت بخش خصوصی و حضور و استقبال تیراندازان ، ورزش تیراندازی بنچ رست بیش از گذشته پیشرفت و توسعه یابد. 

همچنین این شرکت در نظر دارد تا پس از بررسی های لازم نسبت به احداث یک میدان تیراندازی بنچ رست در جنوب کشور و شهر بندرعباس اقدام نماید. شرکت کاکمپ نماینده شرکت های ایرگان تکنولوژی ، ایرمکس و شرکت رایفل برزیل می باشد. این شرکت در عرصه توزیع کالاهای ورزش تیراندازی و کمپینگ فعالیت داشته و در زمینه حمایت از فعالیت های ورزشی نیز سابقه درخشانی را به ثبت رسانده است. 

 

نفرات برتر رقابت ها : 

مقام اول : آقای بابک قاضی زاده 

مقام دوم : آقای محمد گرجیان 

مقام سوم : آقای امیرحسین ملک معزی 

 

نتایج کلی مسابقات : 

رکورد قبلی کلاس ۵۰m Unlimited امتیاز ۷۰۰ و ۲۴X توسط آقای کامران ذاکری ثبت شده بود که در این مسابقات با ۴ امتیاز به ۷۰۴ و ۱۸X توسط آقای بابک قاضی زاده ارتقا یافت. 

نتایج تیمی مسابقات : 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

عضویت

این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.