WRABF Logo

انتصابات جدید در کمیته اجرایی WRABF

جلسه عمومی نمایندگان اعضای فدراسیون جهانی بنچ رست ریم فایر و بادی (AGM) در تاریخ ۱۰ آگوست ۲۰۱۹ در محل سالن کنفرانس Zebra Lodge Country برگزار گردید. طبق دستور جلسه که قبلا به اعضا اعلام شده بود ، رای گیری در خصوص اعضای کمیته اجرایی و مسئولین فدراسیون انجام گردید. 

بر طبق رای گیری انجام شده ، آقای Flávio Vieira Gonçalves نماینده برزیل به عنوان رییس جدید WRABF برگزیده شده و از خدمات ریاست قبلی آقای Nicolaas Schoonwinkel  قدردانی به عمل آمد.

همچنین آقای Pavel Cink نماینده چک به عنوان نایب رییس جدید فدراسیون معرفی شدند. آقای Nicolaas Schoonwinkel نیز به عنوان دبیر جدید فدراسیون به جای آقای Richard Fernands ، عهده دار امور اجرایی فدراسیون شدند. 

آقای Greg Schneider از استرالیا در سمت مسئول خزانه داری ابقا گردیدند. 

طبق اعلام قبلی ، بین اعضایی که برای فعالیت در کمیته اجرایی WRABF اعلام آمادگی کرده و نامزد شده بودند ، از حاضرین در جلسه رای گیری شده و نفرات زیر انتخاب گردیدند : 

(Member Ulla Murisoja (Europe-
(Member Gene Manalastas (Asia-
(Member Giovanni Atzeni (Europe-
(Member Craig Young (North America-
(PRO Richard Collins (Europe-

همچنین آقای Bill Collaros از استرالیا به عنوان مشاور کمیته فنی و اجرایی WRABF منصوب گردیدند. مصوبات این جلسه پس از تایید و ارسال صورتجلسه نهایی به نمایندگان ، از طریق این وبسایت و انجمن به اطلاع تیراندازان رسانده خواهد شد. 

انجمن تیراندازان بنچ رست ایران 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

عضویت

این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.