رده بندی تیراندازان بنچ رست مشخص شد

تیراندازان برتر مسابقات رده بندی بنچ رست مشخص شدند

در سال ۱۳۹۶ ، رقابت های انتخابی و رده بندی تیراندازان جهت تشکیل تیمی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ آفریقای جنوبی برنامه ریزی گردید.  بدنبال توافق با انجمن IRBR ، این رقابت ها با عنوان رده بندی ( رنکینگ) تیراندازان بنچ رست ایران برنامه ریزی و اجرایی گردید. طبق اطلاع رسانی های صورت گرفته ، سه دوره مسابقه در سه محل مختلف در دو کلاس مسابقاتی فدراسیون جهانی بنچ رست ریم فایر و بادی WRABF ، کلاس های لایت ورمینت و هوی ورمینت برگزار گردید.

رقابت ها با حضور حداکثری تیراندازان بنچ رست تفنگ بادی با میزبانی استان های  اصفهان ، تهران و گلستان برگزار شده و در پایان این رقابت ها نتایج رده بندی مشخص گردید.

ملاک رده بندی تیراندازان بر اساس دو امتیاز بالاتر در هر کلاس (دو امتیاز بالاتر در کلاس LV و دو امتیاز بالاتر در کلاس HV) از سه مسابقه می باشد. بدین ترتیب برای قرار گیری در این رده بندی ، حداقل حضور در دو مسابقه الزامی بود. نتایج رقابت ها بعد از برگزاری آخرین دوره مسابقات در شهریورماه ۹۷ با میزبانی باشگاه گلستان بندرترکمن مشخص شدند. در پایان تعداد شش تیرانداز برتر این رده بندی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ آفریقای جنوبی دعوت شدند.

جدول رده بندی تیراندازان

برای دانلود این لیست به صورت فایل PDF کلیک کنید.

همچنین می توانید با مراجعه به این لینک ، نتایج رقابت های رده بندی و دیگر رقابت های انجمن را مشاهده کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

عضویت

این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.