ساخت میدان تیراندازی بنچ رست اهواز

شروع ساخت باشگاه بنچ رست اهواز


توسعه تیراندازی بنچ رست در ایران با توجه به اینکه توسط مراجع و نهادهای ورزشی مرتبط حمایتی نمی شود اما با تلاش و پیگیری تیراندازان این رشته در حال رشد در شهرهای مختلف می باشد. خوزستان یکی از استان هایی است که پتانسیل توسعه بنچ رست را دارا بوده و تیراندازان علاقمند زیادی به فعالیت در این رشته از تیراندازی مشغول می باشند.
پیش از این باشگاه تیراندازی بنچ رست عقاب با همت آقای روزبه اشتری درشهر آبادان راه اندازی شده بود. از مدت ها قبل در شهر اهواز نیز تلاش هایی برای ساخت و آماده سازی یک میدان بنچ رست شروع شد اما این تلاش ها در چندین نوبت با مشکلاتی مواجه  و به مرحله اجرایی نرسید .
در نهایت با پیگیری تیراندازان این رشته بخصوص آقای قناد ، محلی برای این منظور با همکاری رئيس هیات تیراندازی استان خوزستان جناب آقاي سيّد سالار محمدنيا و اداره ورزش و جوانان اهواز در نظر گرفته شد.


طراحي پروژه توسط مهندس رشيديان و کلیه مراحل ساخت و نظارت این میدان توسط آقای قناد و جمعی از تیراندازان بنچ رست و علاقمندان به تیراندازی تفنگ بادی انجام شده است.


موقعیت میدان و ظرفیت های آن

به گزارش آقای قناد این میدان در شمال غربی شهر اهواز در داخل مجموعه ورزشی فرهنگی الغدير قرار دارد. این میدان شامل ۱۵ میز بنچ رست و یک خط تیراندازی ایندور خواهد بود. در حال حاضر ساخت میزها و اجرای آنها به پایان رسیده و مرحله ساخت پایه اهداف نیز شروع شده است. خط ایندور ۵۰ متر نیز در فاز بعدی باشگاه اجرا خواهد شد.


این میدان قابليت استفاده برای تیراندازی بنچ رست در فواصل ۲۵ ، ۵۰ و ۱۰۰ متر را داراست. به گفته آقاي قناد کلیه کارهای اجرایی این محل با همیاری و همکاری آقایان يونس رادفرد ، خالد سليماني ، ابوالفضل بهمني و رامتين ديدبان انجام شده است.

انجمن تیراندازان بنچ رست ایران آرزوی موفقیت برای تیراندازان اهوازی داشته و امیدواریم در آینده ای نزدیک در این باشگاه ، مسابقات تیراندازی بنچ رست با حضور تیراندازان کشور برگزار گردد.

3 پاسخ

  1. سلام و خسته نباشید بیصیرانه منتظر افتتاح این باشگاه هستیم.لطفا در صورت افتخار به بنده اگر راه اندازی شد اطلاع رسانی کنید .۰۹۰۲۹۰۲۶۶۰۱محمد کسایی .

  2. سلام
    حسین عبدی هستم
    رئیس هیات تیراندازی شهرستان امیدیه
    جهت راه اندازی رشته بنچ رست در شهرستان درخواست مساعدت دارم. تشکر
    ۰۹۱۷۱۰۵۰۸۸۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

عضویت

این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.