مسابقات تیراندازی بنچ رست ۲۵ متر قهرمانی ۱۳۹۹ انجمن

مسابقات تیراندازی بنچ رست ۲۵ متر قهرمانی ۱۳۹۹ انجمن تیراندازان بنچ رست ایران IRBRS با میزبانی باشگاه بنچ رست گلستان در شهر بندرترکمن برگزار می گردد. پیرو برنامه زمانی اعلام شده مسابقات ، این رقابت ها در تاریخ ۲۹ و ۳۰ خردادماه ۱۳۹۹ در دو کلاس لایت و هوی ورمینت ۲۵ متر برگزار خواهد شد. 


قوانین مسابقات 


برنامه زمانبندی مسابقات


اطلاعات میدان تیراندازی بنچ رست گلستان

میدان تیراندازی بنچ رست گلستان شهر بندرترکمن در سال ۱۳۹۶ به عنوان اولین باشگاه اختصاصی بنچ رست ۲۵ متر به بهره برداری رسید. این میدان ظرفیت ۱۳ میز را داشته و دارای یک خط ایندور نیز می باشد. این باشگاه در بخشی از تاسیسات ورزشی مجتمع سوارکاری شهر بندرترکمن در بخش جنوبی شهر قرار گرفته است. دسترسی نزدیکی از ورودی شهر از سمت شهرستان کردکوی داشته و فاصله آن از مرکز شهر حدود ۵ تا ۷ دقیقه است. 


اطلاعات دسترسی و سفر

لینک نقشه گوگل 

https://goo.gl/maps/AQdvGamgfCkgVLSTA

اطلاعات سفر به بندرترکمن

مسیر زمینی 

شهر بندرترکمن در ۳۸۰ کیلومتری شهر تهران قرار دارد. فاصله زمانی با مسافرت زمینی حدود ۵ ساعت و ۳۰ دقیقه است که می تواند با توجه به ترافیک مسیر تا حدود ۶ یا ۷ ساعت نیز باشد. دو مسیر فیروزکوه و هراز راه های مناسب دسترسی زمینی می باشند. مسیر پیشنهادی ما جاده فیروزکوه با بازه زمانی کمتر است. 

 

مسیر هوایی

نزدیک ترین فرودگاه به بندرترکمن ، فرودگاه بین المللی گرگان مرکز استان گلستان است که حدود ۴۰ دقیقه با بندرترکمن فاصله دارد. تقریبا کل روزهای هفته ، پروازهای خطوط هوایی ایران ایر ، آسمان ایر و قشم ایر از تهران به گرگان برقرار است. 

 

مسیر ریلی 

بندرترکمن یکی از قدیمی ترین ایستگاه های ریلی کشور است که ساختمان و مسیر آن مربوط به اولین مسیر ریلی ایران می باشد. سفرهای روزانه ای از تهران به گرگان با قطارهای رجا برقرار است. مسیر ریلی در موازات مسیر جاده ای دارای جاذبه های دیدنی زیادی است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

عضویت

این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.