دومین دوره رقابت های رده بندی تیراندازان بنچ رست برگزار شد.

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

دومین دوره از مسابقات رده بندی تیراندازان بنچ رست IRBR و IRBRS در سال ۹۷ با میزبانی باشگاه آرش تهران در تاریخ ۱۱ و ۱۲ مردادماه با حضور ۳۵ تیرانداز در دو کلاس لایت ورمینت و هوی ورمینت برگزار گردید.

باشگاه تیراندازی تفنگ بادی آرش بعد از افتتاح و شروع فعالیت ، اولین میزبانی مسابقات خود را با این رقابت ها آغاز کرد. ۳۵ تیرانداز در دو کلاس مسابقه از استان های خوزستان ، فارس ، کرمانشاه ، اصفهان ، تهران ، مازندران ، گلستان و خراسان رضوی حضور داشتند. این تعداد تیرانداز در مسابقات کلاس های WRABF بی سابقه بوده و حاصل تلاش برگزار کنندگان مسابقه ( انجمن های IRBRS و IRBR ) و همکاری بی نظیر تیراندازان بود.

بیشتر تیراندازان برای تمرین رسمی روز چهارشنبه در محل باشگاه حضور داشتند و رقابت های اصلی روز پنجشنبه با بازرسی و چک تجهیزات شروع گردید. سپس تیراندازان در دو گروه و در ۶ راند ۲۰ دقیقه ای به رقابت با یکدیگر پرداختند. در پایان روز اول مسابقات ، نتایج زیر در کلاس لایت ورمینت حاصل شد :

مسابقات در روز دوم با حضور ۳۳ تیرانداز در کلاس هوی ورمینت آغاز شد. بعد از مرحل بازرسی تجهیزات ، طبق برنامه ریزی قبلی تیراندازان در دو گروه و در ۶ راند به رقابت با یکدیگر پرداخته و در پایان مسابقات ، رتبه بندی کلاس هوی ورمینت به شرح زیر انجام گردید :

مراسم پایانی و اهدای تندیس های یادبود به تیراندازان برتر رقابت ها :

آلبوم تصاویر دومین دوره مسابقات رده بندی تیراندازان بنچ رست 

سومین دوره از این مسابقات و مرحله پایانی در مهرماه سال جاری با میزبانی باشگاه بنچ رست گلستان شهر بندرترکمن برگزار خواهد شد.


[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

عضویت

این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.