سال ۱۳۹۷ ، سالی پر از موفقیت برای تیراندازی بنچ رست

نوروز ، سرآغاز فصل زیبای بهار را به جامعه ورزش و خانواده بزرگ تیراندازی تبریک عرض می‌ نماییم. سال ۹۷ را با اتحاد و انسجام خانواده بنچ رست و با خرد جمعی برای رسیدن به موفقیت های بزرگ آغاز می کنیم.

سال ۱۳۹۶ با همه مشکلات و حاشیه هایی که برای تیراندازی بنچ رست ایران داشت گذشت. در این سال شاهد موفقیت ها و پیشرفت های زیادی نیز بودیم ، تاسیس چند میدان اختصاصی تیراندازی بنچ رست در چند استان کشور و حضور تیراندازان بنچ رست ایران در رقابت های کاپ جهانی ۲۰۱۷ اسلونی و برگزاری مسابقات مختلفی که همگی با تلاش و از خود گذشتگی فعالان و تیراندازان این رشته صورت گرفت.

در پایان سال ۹۶ بار دیگر مسئولان ورزش تیراندازی کشور توجهی دوباره به این رشته ورزشی داشتند و امیدواریم که با توجه به حضور قوی گروه های مختلف فعال در بنچ رست در کنار مسئولین ورزش تیراندازی شاهد رشد و توسعه بیشتری در ایران عزیز باشیم. در حالی وارد سال جدید می شویم که با همدلی و انسجام بیشتر خانواده تیراندازان بنچ رست ایران در جهت توسعه شایسته این ورزش در سطح کشور ، برگزاری مسابقات با سطح کیفی بالاترر از گذشته و حضور در میادین بین المللی این ورزش قدم خواهیم گذاشت. رسیدن به موفقیت کار آسان و ساده ای نیست ولی با همدلی و اعتماد به یکدیگر و در راه اعتلای نام ایران عزیز و ایجاد فضای دوستی و ورزش با فضل خداوند منان موفق خواهیم بود.

 

تیراندازان بنچ رست ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

عضویت

این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.