لاپوا اسپانسر مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ آفریقای جنوبی

سازمان برگزار کننده مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ آفریقای جنوبی WRABF با امضای توافق نامه ای با شرکت Lapua ، این تولید کننده مهمات کالیبرهای کوچک را به عنوان اسپانسر و حامی اصلی این مسابقات معرفی کرد. به گفته آقای بیلی چمبرلین این توافقنامه می تواند برای رقابت های بعدی کاپ جهانی در سال ۲۰۲۱ و با میزبانی جمهوری چک نیز تمدید شود.

پیش از این شرکت Lapua در مسابقات کاپ جهانی در سال ۲۰۱۷ اسلونی نیز به عنوان اسپانسر اصلی مسابقات معرفی شده بود. همینطور برنامه ی ویژه ای برای تست مهمات تولید شده خود برای تیراندازان شرکت کننده در محل مسابقات فراهم نمود.

در مسابقات بنچ رست ریم فایر عمدتا از فشنگ های کالیبر ۲۲٫  ال ار یا اصطلاحا Long Rifle استفاده می شود. شرکت لاپوا در کنار شرکت هایی مانند ELEY و RWS یکی از بهترین تولید کنندگان این نوع مهمات برای تیراندازی ورزشی و هدف زنی است. این شرکت به صورت تخصصی در زمینه تولید مهمات کالیبرهای کوچک فعالیت می کنند و سری فشنگ های اسپرت این شرکت در بین تیراندازان بنچ رست ریم فایر بسیار محبوب است. همینطور این شرکت فشنگ هایی در کالیبر ۶ برای رقابت های بنچ رست سنترفایر و فشنگ هایی جهت شکار با تفنگ های ریم فایر نیز تولید می کند.

سری فشنگ های X-Act و Center-X لاپوا در کالیبر ۲۲٫ LR از محبوب ترین فشنگ های مورد استفاده تیراندازان بنچ رست می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

عضویت

این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.