مراسم افتتاحیه باشگاه تیراندازی بنچ رست گلستان

به نقل از خبر تیراندازان بنچ رست ایران ، باشگاه تیراندازی بنچ رست گلستان با حضور مدیران ورزش استان گلستان و مسئولین ورزشی و دولتی شهرستان بندرترکمن در تاریخ ۱۷/۰۱/۱۳۹۶ به بهره برداری رسید. ساخت این میدان ورزشی با همکاری ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستا ترکمن آقای استادی کم و با در اختیار قرار دادن زمینی به مساحت ۹۵۰ متر مربع و  سرمایه گذاری تیراندازان علاقمند در بهمن ماه سال ۹۵ شروع و در اواسط فروردین ماه به بهره برداری رسید. این میدان دارای ۱۳ میز بتنی در فضای باز (outdoor) بوده که در بخش استقرار تیراندازان و محل قرار گیری کارت های هدف مسقف می باشد. رشته تیراندازی بنچ رست در رشته تفنگ بادی از سال ۱۳۹۳ در استان گلستان و با برگزاری یک دوره مسابقه به میزبانی هیات تیراندازی رامیان شروع گردید. بندرترکمن نیز میزبانی دو دوره مسابقه بنچ رست تفنگ بادی در سال ۹۵ با حضور تیراندازان دیگر استان ها را داشته است و در اردیبهشت ماه سال جاری نیز میزبانی مسابقات آزاد قهرمانی بنچ رست گلستان را بر عهده دارد. این استان دارای استعدادهای خوبی در زمینه تیراندازی بنچ رست بوده و تا کنون در مسابقات برگزار شده عناوین بسیار خوبی نیز کسب شده است.

در مراسم افتتاحیه این باشگاه ، آقای دکتر طیبی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گلستان ، دکتر نورقلی پور نماینده مجلس شورای اسلامی ، آقای فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن ، آقای دکتر روشنی رییس هیئت تیراندازی استان گلستان و جمعی از مسئولین دیگر شهری حضور داشتند. در این مراسم قول مساعدت های مالی جهت کامل تر شدن پروژه و ایجاد برخی تاسیسات رفاهی توسط ریاست اداره ورزش و جوانان و نیز نماینده مجلس شورای اسلامی داده شد.

باشگاه تیراندازی بنچ رست گلستان در حاضر تنها باشگاه اختصاصی تیراندازی بنچ رست در رشته ۲۵ متر تفنگ بادی در سطح کشور می باشد که استانداردهای اولیه برای برگزاری مسابقات این رشته را داراست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

عضویت

این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.