مسابقات آزاد بنچ رست انجمن IRBRS ، اسفندماه ۹۷ با میزبانی باشگاه مهر اسپورت تهران برگزار شد.

مسابقات آزاد تیراندازی بنچ رست در کلاس لایت و هوی ورمینت WRABF با میزبانی باشگاه مهر اسپورت تهران در تاریخ ۹ و ۱۰ اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار شد. این رقابت ها با حضور ۲۶ تیرانداز از استان های خوزستان ، اصفهان ، تهران ، سمنان ، مازندران ، گلستان و خراسان رضوی در کلاس های تفنگ بادی فدراسیون جهانی بنچ رست ریم فایر و بادی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ، سطح رقابت ها بسیار نزدیک بوده و امتیازات خوبی توسط تیراندازان بنچ رست کسب گردید. تیراندازان روز چهارشنبه با حضور در باشگاه مهراسپورت به تمرین رسمی پرداخته و خود را برای مسابقات کلاس لایت ورمینت آماده نمودند.

مسابقات کلاس لایت ورمینت صبح پنج شنبه ۹ اسفندماه بعد از مرحله بازرسی تجهیزات شرکت کنندگان ، راس ساعت ۹ صبح شروع و تا ساعت ۱۳:۳۰ ادامه داشت. بعد از بررسی نتایج و اعلام نفرات برتر ، مراسم اهدای مدال کلاس لایت ورمینت برگزار گردید.

 

نفرات برتر کلاس لایت ورمینت

مسابقات کلاس هوی ورمینت ، صبح جمعه ۱۰ اسفندماه ۹۷ با حضور ۲۶ تیرانداز برگزار شد. طبق برنامه ریزی انجام شده بعد از مرحله بازرسی تجهیزات و حضور تیراندازان راند اول در خط آتش ، مسابقات ساعت ۹ صبح با صدای سوت مسئول میدان شروع گردید. رقابت ها در ۶ راند تا ساعت ۱۳:۳۰ عصر ادامه داشت. پس از پایان مسابقه و بررسی نتایج ، نفرات برتر این کلاس نیز مشخص و مراسم اهدای مدال و پایانی مسابقات برگزار گردید.

نفرات برتر کلاس هوی ورمینت

آقای میثم کماسایی نفر برتر مجموع امتیاز کلاس LV و HV

نتایج و امتیازات :

در این دوره از مسابقات برای اولین بار در کنار رده بندی انفرادی تیراندازان ، رده بندی تیمی نیز انجام شد. برای این منظور در زمان ثبت نام ، تیراندازان با معرفی و ثبت نام تیم های سه نفره می توانستند در این رده بندی قرار گیرند. برای مشاهده نتایج کامل مسابقات می توانید به بخش نتایج مراجعه نمایید.


عوامل اجرایی و حامیان مسابقه :

آقای علیرضا مومن زاده مدیر باشگاه مهراسپورت و میزبان مسابقات
آقای وحیدرضا شکوری مسئول و داور میدان مسابقات
تیم داوران اهداف و امتیازدهی : آقای سعید سعادت – عرفان جعفریان و سرکار خانم سمیه علی بیک
اقایان یونس اونق ، امیر شاه محمدی و صادق قرنجیکی از اعضای کمیته اجرایی انجمن IRBRS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

عضویت

این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.