نتایج رقابت های کاپ جهانی اسلونی ۲۰۱۷

سومین دوره از رقابت های کاپ جهانی فدراسیون جهانی بنچ رست ریم فایر و بادی WRABF و قهرمانی اروپا ERABSF از یکم تا دهم آگوست ۲۰۱۷ در محل مجتمع تیراندازی Gaj پراجرسکو کشور اسلونی برگزار شد. در این دوره برای اولین بار تیراندازان بنچ رست ایران نیز در دو رشته تفنگ بادی و ریم فایر حضور داشتند.

سه تیرانداز از کشورمان در این رقابت ها حضور داشتند. متاسفانه موضوع خروج سلاح دو نفر از سه تیرانداز حاضر در این رقابت ها با مشکل مواجه شده و به ناچار در زمان مسابقه با همکاری شرکت مهر اسپورت حامی تیراندازان ایرانی در این رقابت ها ، آقای علیرضا مومن زاده از یک قبضه سلاح AA FTP900 که از شرکت ایرآرمز یکی از اسپانسرهای مسابقات تهیه شد، در هر دو کلاس رشته بادی شرکت کردند. همینطور آقای صادق قرنجیکی دیگر تیرانداز ایرانی از سلاح اشتراکی یکی از تیم های حاضر  در رشته تفنگ بادی شرکت کردند.

این مسابقات با حضور ۲۸ کشور از ۳۵ عضو WRABF و در قالب ۴۰ تیم در کلاس های دو رشته تفنگ ریم فایر و بادی برگزار شد. در این مسابقات رده بندی انفرادی و تیمی در دو بخش بزرگسالان و جونیور انجام می شود. نتایج بدست آمده توسط تیراندازان ایرانی با توجه به شرایط موجود و مشکلات خروج سلاح و نبود تجربه بین المللی در این رقابت ها رضایت بخش بود.

به ترتیب نتایج رشته تفنگ بادی و ریم فایر به شرح زیر می باشد :

Air Rifle Light Varmint

AR LV Final WC

AR LV Final Junior

AR LV Final Teams

 

Air Rifle Heavy Varmint

AR HV Final

AR HV Final Junior

AR HV Final Teams

 

Air Rifle Aggregate

AR Aggregate

در رده بندی کلی امتیاز رشته تفنگ بادی آقای صادق قرنجیکی با امتیاز ۱۴۵۴ و ۴۷X رتبه ۶۲ و آقای علیرضا مومن زاده با امتیاز ۱۴۴۸ و ۳۳X رتبه ۷۸ از بین ۱۱۸ تیرانداز شرکت کننده را کسب کردند.

Rimfire International Sporter

در این کلاس تیراندازان ایرانی حضور نداشتند. این کلاس از رشته ریم فایر نیازمند تفنگ های ریم فایر با مشخصات متفاوتی از دو کلاس لایت و هوی ورمینت هستند.

RF IS Final

RF IS Final Junior

RF IS Final Teams

Rimfire Light Varmint

RF LV Final

RF LV Final Junior

RF LV Final Teams

در این کلاس آقای صادق قرنجیکی برای اولین بار تجربه حضور در ریم فایر ۵۰ متر را داشتند که با امتیاز ۷۲۶ و ۲۲X رتبه ۷۸ از بین ۱۳۸ شرکت کننده را کسب نموند.

Rimfire Heavy Varmint

RF HV Final

RF HV Final Junior

RF HV Final Teams

در این کلاس آقای صادق قرنجیکی با امتیاز ۷۳۳ و ۲۱X رتبه ۵۱ و آقای علی مومن زاده با امتیاز ۷۲۶ و ۲۱X رتبه ۷۸ از بین ۱۴۹ تیرانداز را کسب نمودند. هر دو تیرانداز با تفنگ ریم فایر تیم اسلونی و برای اولین بار در رشته ریم فایر حضور داشتند.

Rimfire Aggregate

RF Aggregate LV-HV WC

 

برای دیدن تصاویر این رقابت ها به بخش گالری تصاویر وبسایت مراجعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

عضویت

این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.