گزارش مسابقات بنچ رست ۲۰ و ۲۱ مهرماه ۱۳۹۶

[av_textblock]
مسابقات تیراندازی بنچ رست ۲۵ متر تفنگ بادی IRBRS با میزبانی باشگاه تیراندازی بنچ رست گلستان شهر بندرترکمن در تاریخ ۲۰ و ۲۱ مهرماه ، با حضور تیراندازانی از هشت استان کشور (بوشهر ، اصفهان ، یزد ، تهران ، مازندران، گیلان ، گلستان و خراسان) برگزار شد. این مسابقات در راستای توسعه تیراندازی بنچ رست و با هدف معرفی کلاس های بین المللی بنچ رست تفنگ بادی در دو کلاس Light Varmint و Heavy Varmint و نیز کلاس آزاد اجرا شد.

تیراندازان از استان های دیگر در روز چهارشنبه در محل شهر بندرترکمن و در مکان های اختصاص یافته برای اسکان حضور پیدا کردند. صبح روز پنج شنبه ۲۰ مهرماه ، تیراندازان طبق برنامه ریزی انجام شده در محل باشگاه بنچ رست گلستان راندهای تمرینی خود را شروع کردند. پس از پایان این مرحله برنامه افتتاحیه مسابقات با حضور مسئولین ورزش شهرستان برگزار شد پس از مرحله بازرسی تجهیزات تیراندازان کلاس لایت و هوی ورمینت رقابت خود در کارت هدف اول و دوم را شروع کردند. بعد از وقت استراحت ظهر و صرف ناهار ، تیراندازان کلاس آزاد رقابت های خود را در یک کارت هدف شروع و تا ساعت ۱۶ عصر طبق زمانبندی مسابقات روز اول به پایان رسید.

نتایج کارتهای هدف در پایان رقابت ها برای آگاهی همه تیراندازان در محل مشخص شده اعلام شد.

رقابت ها در روز جمعه با حضور تیراندازان کلاس لایت و هوی ورمینت برای کارت هدف سوم و پایانی خود ساعت ۸:۳۰ صبح شروع شد. بعد از پایان دو راند اول ، تیراندازان کلاس آزاد رقابت خود در دو کارت هدف پایانی را شروع کردند. پس از پایان رقابت ها و امتیازدهی اهداف ، کلیه کارتهای هدف در محل مشخص شده قرار گرفت. بعد از زمان اعتراض و مشخص شدن نفرات برتر هر سه کلاس ، مراسم اهدای مدال و جوایز اجرا گردید.

با توجه به توسعه تیراندازی بنچ رست و شعار این رشته (بنچ رست : ورزشی برای همه) ، حضور سه نفر از بانوان تیرانداز اصفهانی در این مسابقات حائز اهمیت بود. تیراندازان بنچ رست ایران ضمن ابراز خوشحالی از حضور بانوان تیرانداز در مسابقات این رشته و آرزوی موفقیت برای آنان ، امیدوار است که در آینده تیراندازان بنچ رست از رده های سنی مختلف بخصوص رده سنی نوجوانان در مسابقات حضور داشته باشند.

نتایج مسابقات به تفکیک کلاس :

مجموع امتیازات تیراندازانی که در هر دو کلاس لایت و هوی ورمینت حضور داشتند. جام قهرمانی به تیراندازی ویژه ای به تیراندازی که بالاترین امتیاز را کسب کردند اهدا شد.

[/av_textblock]

[av_masonry_gallery ids=’8356,8357,8362,8363,8364,8365,8369,8368,8367,8366,8373,8374,8375,8379,8378,8377,8371,8370,8358,8359,8380,8372,8360,8376′ items=’24’ columns=’flexible’ paginate=’pagination’ size=’fixed masonry’ orientation=” gap=’large’ overlay_fx=’active’ container_links=’active’ id=” caption_elements=’title excerpt’ caption_styling=” caption_display=’always’ color=’custom’ custom_bg=” av-medium-columns=” av-small-columns=” av-mini-columns=”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

عضویت

این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.