تبریک سال نو

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می‌باشد به تمامی ورزشکاران تیرانداز بخصوص رشته تیراندازی بنچ رست تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.

اکنون که روزهای پایانی سال ۱۳۹۵ را سپری می‌نماییم ورزش جدید تیراندازی بنچ رست علیرغم وجود فراز و نشیب‌های فراوان اما در سایه تلاش و همدلی شما تیراندازان ، بحمدا… توانسته است با توجه به اندک امکانات موجود به نتایجی شایسته و قابل قبول در جهت معرفی و توسعه این رشته در بدنه ورزش کشور دست یابد. شایان ذکر است که برای ادامه این رشد و پیشرفت فعلی نیاز به همراهی و تلاش همه علاقمندان به بنچ رست و حمایت مسئولین محترم می‌باشد.

این وب سایت به عنوان مرجع تیراندازی بنچ رست در نظر دارد با استفاده از تجارب و دانش فنی تیراندازان این رشته همراه با همدلی و آرامش نسبت به توسعه و آگاهی فنی تیراندازان علاقمند همانند گذشته اقدام کرده و از رقابت های بنچ رست در هر جای ایران عزیز حمایت و پشتیبانی نماید.

در پایان سلامتی ، عزت و سربلندی همه تیراندازان عزیز و رشد و توسعه هر چه بیشتر ورزش تیراندازی بنچ رست را در سال پیش‌رو از پیشگاه خداوند سبحان درخواست می‌نماییم.

 

وب سایت تیراندازان بنچ رست ایران

نوروز ۱۳۹۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

عضویت

این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.