سومین دوره مسابقات بنچ رست فنری انجمن IRBR برگزار شد.

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” admin_preview_bg=”]

رقابت های بنچ رست تفنگ بادی فنری IRBR در تهران برگزار شد.

به نقل از کانال اطلاع رسانی انجمن IRBR ، سومین دوره مسابقات بنچ رست کلاس تفنگ های بادی فنرپیستون در تاریخ ۹ آذرماه ۹۷ با میزبانی باشگاه بنچ رست شاتین در مجموعه تیراندازی مهام تهران برگزار شد. در این دوره از مسابقات ۱۸ تیرانداز حضور داشتند که در پایان رقابت ها ، تیراندازانی از تهران و اصفهان مقام های برتر این دوره را کسب نمودند.

در این کلاس مسابقه تیراندازان تنها می توانند از تفنگ های بادی با سیستم فنرپیستون یا نیتروپیستون استفاده نمایند. تیرانداز برای هر شلیک نیاز به مسلح کردن سلاح دارد. سلاح های معمول مورد استفاده در این مسابقات والتر LGU ، ایرآرمز TX200 و ایرآرمز پرواسپورت بودند.

نتایج مسابقات

نفرات برتر این مسابقه :

  • نفر اول آقای امیر ملک معزی با امتیاز ۷۱۳ از تهران

  • نفر دوم آقای علی شقاقی با امتیاز ۷۱۲ از تهران

  • نفر سوم آقای مهدی حمزه با امتیاز ۷۱۰ از اصفهان

کلاس فنرپیستون یکی از کلاس های مسابقاتی است که در بین تیراندازان ایرانی به صورت یک کلاس مجزا مخاطبینی دارد. همچنین در کشورهای ایالات متحده و برزیل نیز مسابقاتی برای این نوع تفنگ ها برگزار می شود. این کلاس جزو کلاس های بین المللی بنچ رست بادی WRABF نمی باشد. تا کنون چندین دوره از این مسابقات توسط انجمن های بنچ رست در ایران برگزار شده است.
[/av_textblock]

یک پاسخ

  1. بنام خدا
    ممنون از اطلاعات ارائه شده توسط سایت.
    اینجانب مایل هستم تا درمسابقات تیراندازی در سطح تفنگ های بادی فنر پیستونی شرکت کنم لطفا راهنمایی بفرمایید.تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

عضویت

این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.