نوسازی باشگاه تیراندازی بنچ رست لارستان

[av_textblock]
به گزارش IRBRS ، باشگاه تیراندازی بنچ رست شهرستان لار که دو سال قبل با همت تیراندازان علاقمند به ورزش تیراندازی و با حمایت آقای طیبی ریاست اداره ورزش و جوانان و آقای سیدابوالفضل مصطفوی دبیر هیات تیراندازی لار در بخشی از ورزشگاه شهید دانشیار این شهر ایجاد شده بود ، این روزها دوران نوسازی و ایجاد تغییرات جدید را سپری می کند.

این باشگاه در ابتدا برای تیراندازی به شیوه Outdoor Speed Silhouette (یکی از مواد مسابقات AOA در رقابت های اکستریم بنچ رست) مورد استفاده قرار می گرفت و اولین باشگاه با داشتن میزهای ثابت و مناسب بود. تیراندازان این باشگاه توسط آقای سید علی کشفی در سال ۹۴ با رشته بنچ رست تفنگ بادی از طریق رقابت های بنچ رست IRBRS آشنا شده و در زمان کمی توانستند با تلاش و پیگیری هدف مند و با ایجاد برنامه تمرینی و خرید تجهیزات بنچ رست  به سرعت پیشرفت کنند. در تابستان سال ۹۵ با همکاری جمعی از تیراندازان از جمله آقایان سیدامین عبدالرحیم زاده و سیدمحمدامین شیخ الاسلامی تعداد میزها به ۶ عدد افزایش یافت و در همان زمان هیأت تیراندازی این شهرستان برای معرفی این رشته به علاقمندان تیراندازی ، اولین رقابت های بنچ رست به صورت کلاس آزاد و فنرپیستون (کلاسهای غیر رسمی) را در این شهر و اولین بار در سطح استان فارس برگزار نمود.

ظرفیت پذیرش و تعداد میزها در این باشگاه برای علاقمندان جدید بنچ رست پایین بود به همین دلیل تیمی از تیراندازان با سرمایه گذاری شخصی و نیز با حمایت اداره ورزش و جوانان  نسبت به نوسازی و بازسازی محیط این باشگاه برای ایجاد یک میدان اختصاصی بنچ رست تفنگ های اقدام نمودند که اکنون بعد از چند ماه به صورت کامل آماده شده است. این باشگاه با ظرفیت ۱۰ میز و دارا بودن سایبان پس از میدان های بنچ رست باشگاه سیمان اصفهان ، باشگاه بنچ رست گلستان (بندرترکمن) و باشگاه بنچ رست مهام تهران ، چهارمین میدان اختصاصی بنچ رست دارای محیط مناسب و امکانات دیگر برای تمرین تیراندازان این رشته است. بعد از مراحل پایانی نوسازی طی مراسمی با حضور مسئولین شهر و نیز مسئولین ورزش و تیراندازان لارستان این میدان به صورت رسمی افتتاح شد.

[/av_textblock]

[av_horizontal_gallery ids=’8330,8326,8329,8328′ height=’25’ size=’large’ links=’active’ gap=’large’ active=’enlarge’ initial=” control_layout=’av-control-default’]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

عضویت

این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.