پیام نوروزی انجمن تیراندازان بنچ رست ایران

 

فصل بهار ، فصل زنده شدن مجدد و رویش طبیعت است و به همین دلیل ما معتقدیم که این فصل آغازی نو برای بشریت می باشد و به همین دلیل ایرانیان نوروز را جشن گرفته و در این ایام به دیدار هم رفته و برای یکدیگر آرزوی روزهای خوش در سال جدید می نمایند. ایرانیان معتقدند با شروع نوروز، زندگی جدیدی آغاز می شود.

موفقیت‌ها و افتخارات بدست آمده  تیراندازی بنچ رست در سال ۱۳۹۷ ، حاصل تلاش یکایک تیراندازان این رشته و فعالیت اعضای کمیته اجرایی انجمن می باشد. بسیار خرسندیم که با تلاش و همدلی جامعه بنچ رست به موفقیت های ارزشمندی در تمامی ابعاد مختلف دست یافتیم و اگرچه هنوز با افق های تعیین شده توسعه این ورزش فاصله داریم ، ولی ایمان داریم که این مسیر پر افتخار را با تلاش و همراهی تیراندازان شایسته بنچ رست طی نموده و بنچ رست ایران پله های ترقی و پیشرفت ملی و بین المللی را خواهد پیمود.

برگزاری رقابت های رده بندی بنچ رست برای انتخاب تیراندازان شایسته جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ آفریقای جنوبی ، برگزاری مسابقات آزاد با میزبانی باشگاه های نقش جهان اصفهان و مهراسپورت تهران ، ایجاد چند میدان جدید تیراندازی اختصاصی بنچ رست و در کنار آن پیشرفت تکنیکی و مهارتی تیراندازان در سطوح بالا ، حاصل این تلاش هاست.

سال ۱۳۹۸ ، سالی بسیار مهم برای تیراندازی بنچ رست خواهد بود. با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه که تاثیر آن بر ورزش و فعالیت های این بخش از جامعه نیز مشخص است ، امیدواریم با همدلی و انسجام بیش از پیش بتوانیم در این سال نیز فعالیت های انجمن را در پیش گیریم. در سال ۱۳۹۸ ، تیراندازان منتخب بنچ رست ایران در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در آفریقای جنوبی حضور یافته و قابلیت‌های بنچ رست ایران را به جهانیان نشان خواهند داد. این دومین حضور تیراندازان IRBRS در مسابقات بین المللی بنچ رست می باشد. قطعا حضور موفق و کسب جایگاه شایسته برای بنچ رست ایران با حمایت شما اعضای جامعه بنچ رست حاصل می شود.

سالی سرشار از برکت و معنویت همراه با سلامتی، سربلندی، بهروزی ،خرمی و کامیابی برای شما و خانواده محترمتان از درگاه خداوند سبحان آرزومندیم.

 

انجمن تیراندازان بنچ رست ایران

ورود

عضویت

این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.