گزارش تصویری از مسابقات قهرمانی جهان آفریقای جنوبی ۲۰۱۹

رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۱۹ با میزبانی آفریقای جنوبی نیز با مدیریت بسیار خوب کمیته برگزاری و فدراسیون SAPSSF از پنجم تا پانزدهم آگوست ۲۰۱۹ در باشگاه کروکودیل پروتریا برگزار گردید. 

طبق برنامه ریزی های انجام شده در دو سال اخیر ، انجمن تیراندازان بنچ رست ایران نماینده WRABF توانست با یک تیم سه نفره در این رقابت ها حضور پیدا کرده و پرچم کشورمان در این مسابقات به اهتزاز درآمد. این دومین حضور تیراندازان ایرانی در مسابقات بین المللی بنچ رست فدراسیون جهانی بنچ رست ریم فایر و بادی می باشد. 

اعضای تیم ایران : 

  • صادق قرنجیکی (سرپرست )

  • علیرضا مومن زاده 

  • بابک قاضی زاده 

 

محل معرفی و دریافت کارت های تیراندازان شرکت کننده در باشگاه کروکودیل شهر پروتریا 

در این دوره از مسابقات قهرمانی جهان ، تعداد ۲۳ تیم از ۱۶ کشور عضو WRABF حضور داشتند. مسابقات با حضور تیراندازان شرکت کننده در روز های تمرین در محل برگزاری آغاز شد. در این دوره برنامه های متفاوتی نسبت به مسابقات قبلی توسط میزبان رقابت ها SAPSSF تدارک دیده شده بود. از جمله مراسم افتتاحیه همراه با معرفی فرهنگ کشور آفریقای جنوبی و حضور همه تیراندازان در محل Zebra Lodge Country که مورد توجه تیم ها قرار گرفت. 

مسابقات در روزهای بعدی در کلاس لایت ورمینت و هوی ورمینت رشته ۲۵ متر تفنگ بادی شروع گردید. با توجه به وضعیت جوی متفاوت پروتریا ، مسابقات در سطح سختی برگزار گردید و نتایج متفاوت. تیم ایران در کلاس لایت ورمینت توانست رتبه پنجم جهانی را کسب کند و در بخش انفرادی نیز آقای علیرضا مومن زاده نفر هفتم جهانی ، آقای صادق قرنجیکی نفر دوازدم جهانی و آقای بابک قاضی زاده نفر چهل و ششم جهانی را کسب کنند. با توجه به سطح رقابت ها نتایج خوبی کسب گردید و فاصله کمی تا کسب مدال و سکوهای تیمی و انفرادی بود. 

مسابقات کلاس هوی ورمینت نیز در سطح بسیار خوبی برگزار گردید و تیم های آفریقای جنوبی با توجه به داشتن مهارت بسیار بالا در این کلاس توانستند رتبه های اول تا سوم تیمی و انفرادی را با امتیاز بسیار بالا کسب کنند. در این کلاس تیم ایران جایگاه هشتم جهان را کسب نمود. همچنین در بخش انفرادی علیرضا مومن زاده جایگاه ۲۸ م ، صادق قرنجیکی جایگاه ۳۳ م و بابک قاضی زاده جایگاه ۷۱م این مسابقات را کسب نمودند. 

در کلاس هوی ورمینت آقای علیرضا مومن زاده موفق به کسب امتیاز کامل ۲۵۰ در کارت هدف دوم خود شدند. 

اهدای پین امتیاز ۲۵۰ توسط آقای ریچارد فرناندز دبیر سابق WRABF به علیرضا مومن زاده 

اعضای تیم در مراسم اهدای مدال و جوایز رشته ۲۵ متر تفنگ بادی 

نتایج کامل مسابقات 

 

محل اقامت تیم ایران در نزدیکی باشگاه کروکدویل 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

عضویت

این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.