World cup 2021

انتخاب جمهوری چک به عنوان میزبان مسابقات کاپ جهانی ۲۰۲۱

جمهوری چک میزبان رقابت های ۲۰۲۱ کاپ جهانی WRABF

با رای گیری اعضای فدراسیون جهانی بنچ رست ریم فایر و بادی (WRABF) و تصمیم کمیته فنی این فدراسیون ، جمهوری چک و شهر Pilsen به عنوان میزبان رقابت های کاپ جهانی و قهرمانی اروپا در سال ۲۰۲۱ انتخاب شد.

پیرو جلسه عمومی اعضای WRABF در خلال مسابقات کاپ جهانی ۲۰۱۷ در اسلونی ، چهار کشور ایتالیا ، اسپانیا ، جمهوری چک و مالت برای میزبانی رقابت های بعدی World Cup در سال ۲۰۲۱ اعلام آمادگی نمودند.

طبق مصوبات جلسه عمومی اعضای این فدراسیون در اسلونی ، کشورهای داوطلب تا پایان مارس ۲۰۱۸ ملزم به ارایه پیشنهادات و اطلاعات لازم در خصوص مکان میزبانی و امکانات لازم را داشتند.

تا قبل از این تاریخ نیز با آماده شدن دستورالعمل میزبانی رقابت های بین المللی WRABF توسط کمیته فنی این فدراسیون و تصویب اکثریت اعضا وضعیت نهایی برای دارا بودن شرایط لازم جهت میزبانی رقابت های کاپ جهانی بعدی مشخص شد.

با اعلام انصراف ایتالیا و اسپانیا از میزبانی این مسابقات دو کشور جمهوری چک و مالت در تصمیمات بعدی باقی ماندند. پس از آن طبق تصویب کمیته فنی WRABF با اعلام مهلت تا پایان آپریل ۲۰۱۸ و با رای گیری از اعضای این فدراسیون میزبان رقابت های ۲۰۲۱ انتخاب شد.

در این رای گیری جمهوری چک ۱۵ رای ، مالت ۱۱ رای و ۹ رای ممتنع اخذ شد. بدین ترتیب جمهوری چک و شهر پیلزن برای سومین بار میزبان رقابتهای کاپ جهانی گردید. پیش از این در سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ رقابت های کاپ جهانی در Plisen جمهوری چک برگزار شده است.

نقشه میدان مسابقات

هتل پیشنهادی برای اقامت شرکت کنندگان در مسابقات :

اطلاعات بیشتر در خصوص محل اقامت در پارک هتل :

– Congress Center Parkhotel Plzen where we stayed in 2010 and 2013

فاصله از پارک هتل تا محل برگزاری مسابقات ۱۵ دقیقه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

عضویت

این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.