معرفی تفنگ جدید Atom BR Rifle

با توسعه بیشتر رشته بنچ رست تفنگ بادی در دهه اخیر ، ساخت و استفاده از تفنگ های تخصصی این رشته توسط کمپانی های ساخت تفنگ های بادی PCP و همینطور سازنده های سلاح های کاستومایز بیشتر از گذشته شده است. تفنگ هایی مانند RAW BM500 ، Ataman M2 BR ، اشتایر چالنچ بنچ رست و … در این رده قرار می گیرند. کشور آفریقای جنوبی یکی از کشورهای پیشرو در توسعه این رشته از بنچ رست بوده و اخیرا بعد از ارایه چند محصول اختصاصی بنچ رست بادی ، یک سلاح ویژه برای کلاس های LV و HV معرفی شده است.

تفنگ ویژه Atom یک مدل ویژه برای کلاس های لایت ورمینت و هوی ورمینت بنچ رست تفنگ بادی است ، اما به گفته سازنده برای هر قدرت دیگری نیز می تواند تنظیم شود. ماشه این سلاح بر اساس سری ماشه های موفق Anschutz 5056 4K طراحی شده است. نسخه های تجاری این سلاح احتمالا در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.

تصاویر این محصول جدید :

[masterslider id=”61″]

به گفته برخی تیراندازان ، این سلاح شباهت هایی به محصولات RAW و یا اشتایر دارد. اما سازنده با رد این موارد در این رابطه گفته است :

” طراحی داخلی این سلاح مطلقا هیچ شباهتی به ساخته های RAW و یا ثئوبن ندارد. بجز بخش اتصال لوله به بدنه که مشابه آن در ثئوبن استفاده شده ، هیچ نوع طراحی دیگری که بخواهد از راه دور به محصولات RAW شباهت داشته باشد وجود ندارد.

طراحی داخلی آن بیشتر به اشتایر شباهت دارد ولی تنها شباهت هست ، طرحهایی که استفاده شده حاصل تجربیات و بررسی هایی هست که سالها قبل نسبت به آن اشراف داشتم و هر شباهت آن به اشتایر صرفا تصادفی است.”

با توجه به دریافت اطلاعات جدید از این سلاح در این صفحه نسبت به ارایه آنها به تیراندازان گرامی اقدام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

عضویت

این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.