ساخت باشگاه تیراندازی بنچ رست در گلستان

احداث باشگاه تیراندازی بنچ رست گلستان

یکی از معیارهای اصلی رشد و توسعه رشته های ورزشی ، میزان وجود زیرساخت ها و مکان های انجام آن ورزش هاست. تیراندازی نیز یکی از رشته هایی است که برای رشد و توسعه نیازمند مکان های اختصاصی با توجه به هر کدام از زیر رشته های این ورزش می باشد. بعد از معرفی تیراندازی بنچ رست و تجربه رقابت های مختلفی که برای این رشته در دو سال اخیر برگزار شد ، تیم تیراندازان بنچ رست استان گلستان که سابقه برگزاری اولین مسابقات این رشته و حضور پررنگ در برگزاری رقابت هایی در تهران و نیز برگزاری دو دوره موفق در استان گلستان را دارد با هدف توسعه و معرفی این رشته جدید از تیراندازی در سطح استان و برگزاری رقابتهایی در سطح کشور نسبت به ساخت یک مکان اختصاصی اقدام کند.

با توجه به نبود حمایت های مالی برای توسعه چنین زیرساخت هایی در ورزش کشور ، بودجه لازم برای ساخت این پروژه توسط سه نفر از تیراندازان فعال و پیگیر آقایان صادق قرنجیکی ، یونس اونق و مجتبی حسن پور تامین و زمین مورد نیاز نیز بعد از چند ماه رایزنی از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان ترکمن و با حمایت ریاست این اداره جناب آقای فرشید استادی کم در اختیار اعضای موسس باشگاه قرار گرفت.این باشگاه به عنوان اولین باشگاه اختصاصی رشته تیراندازی بنچ رست تفنگ بادی در سطح کشور بوده و پتانسیل برگزاری رقابت های این رشته در سطح منطقه و کشور را داراست.

ساخت این باشگاه از اواخر بهمن ماه سال ۹۵ شروع گردیده و در حال حاضر مراحل پایانی آماده سازی را طی می نماید. این میدان تحت مدیریت اعضای موسس و نظارت هیأت تیراندازی شهرستان ترکمن نسبت به معرفی و آموزش تیراندازی بنچ رست و برگزاری رقابت های این رشته در سطح استان و کشور اقدام خواهد نمود. ظرفیت این میدان ۱۳ میز در فضای باز (Outdoor) بوده و دارای یک خط آتش مسقف ۲۵متر (Indoor) نیز می باشد. مراحلی از کار با همکاری دیگر تیراندازان آقای عبدالهادی اونق و عبدالحکیم ادریسی انجام گرفت.

تصاویری از مراحل ساخت باشگاه بنچ رست گلستان :

 

 

 

2 پاسخ

  1. عرض تبریک و خسته نباشید خدمت تیراندازان استان گلستان ، محیط بسیار خوب و مناسبی برای تمرین و برگزاری مسابقات بنچ رست در استان گلستان ، به همت دوستان بوجود آمده .

    1. امیر عزیز ممنون و سپاسگزار ,
      ان شا ا…. میدان ها و امکانات بیشتری در سطح دیگر استان ها و شهرها ایجاد شده و تیراندازان این رشته شایستگی های خود را در میادین داخلی و خارجی به نمایش بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

عضویت

این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.
این زمینه الزامی است.